Logo en huisstijl

Eetcounter de Viersprong is al jaren een begrip in de Oranjebuurt in Groningen. Toen het management van de Viersprong bij ons aanklopte om de complete huisstijl een opfrisbeurt te gingen we daar natuurlijk graag mee aan de slag! De huisstijl kleur was met de Oranjebuurt in het achterhoofd snel gekozen. De Viersprong onderscheidt zich door een uitgebreider assortiment en een eigen keuken. Om dit te benadrukken hebben we gekozen voor logo dat is opgebouwd uit vele elementen passend bij de zaak.

Op basis van dit logo hebben we een passende huisstijl neergezet. Speels en tegendraads zonder de professionaliteit te verliezen waar zo hard aan gewerkt wordt.

Corporate drukwerk

Voor Eetcounter Viersprong hebben we diverse drukwerk opdrachten mogen doen, waaronder deze fraaie menukaart. Uiteraard helemaal in de uitstraling van de klant. De menukaart past volledig binnen de huisstijl, deelt elementen met de schermen in de zaak en is in offset gedrukt.

Direct mailing

Om de Viersprong opnieuw bij de buurtgenoten tussen de oren te krijgen is besloten om maandelijks een aantal sterke acties te bedenken. Om deze acties te communiceren ontwierpen we een flyer, uiteraard helemaal in de nieuwe huisstijl, en lieten deze bezorgen in het werkgebied van de Viersprong.

Eetcounter 4 sprong huisstijl ontwerp drukwerk

Complete website

Een complete huisstijl make-over is natuurlijk niet compleet zonder website, dus hebben we een compleet nieuwe website ontworpen en gebouwd. De site is gebouwd op WordPress, en helemaal aangepast aan de huisstijl en algemene uitstraling van de klant.

Het eindresultaat is een hippe one-page website geworden.

De website is

  • volledig responsive
  • zelf te onderhouden, middels het WordPress CMS
  • zoekmachine vriendelijk
  • overzichtelijk en in de juiste ‘look & feel’
Eetcounter 4 sprong huisstijl ontwerp website